i will never let you go.

Apun idag har varit okej, varken bättre eller sämre.
Stress hem från det och slänga i sig lite mat och sen vidare med buss till stan för att träna handikappfotboll (jag är alltså tränare - tänkte så att ingen skulle tro något annat). Såg inte fram emot bussturen för jag är less på att färdas runt hela tiden. Men jag fick mig en av dom trevligast bussturerna man kan ha! först ringde Martina och vi pratade nästan hela vägen mellan Byske &stan. Sen ringde jag till både Julia och Linnea också och fick mig en pratstund med dom! Gick in på stan och fixade mormors trasiga glasögon sen hittade jag två par skor som jag måste gå och kolla på i morgon igen! Vill så gärna ha ett av dom iaf.


På bussen hem hade jag sällskap av andra Julia (Johansson), så jag pratade för fullt med henne också. Sen skrattade vi åt hennes morotshistoria också x)
Nu är jag iaf hemma och har börjat se ett resultat på tapetseringen i vardagsrummet-blir nog finareän vad jag trodde.


Sen har jag hunnit prata med Martina igen - 50 minuter i telefon! Hade hur kul som helst över telefon också ;) Blev lite utspåret men hon är toppen ändåååå <3


GODNATT NUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0