just another worthless day.

Hah, hittade just mitt engelska häfte som jag har haft borta - trevligt !

-----------------------------

Idag på APUn så har jag fått följa min andra handledare ut och jobbat. Har varit hos några vårdtagare och jag tycker redan att det känns bra, lite mer varierat än på ett boende. jobbade bara 7-12 för att min handledare gick delad tur och dom tyckte att jag skulle få en mjukstart. Snällt tänkt, men jag ska ju hinna lära mig nåt på den här tiden, måste prata om schemat med dom!
Kom alltså hem 12.00 mamma och pappa for tillbaka på deras jobb från lunchrasten och helt plötsligt var jag ensam hemma. Hade en himla huvudvärk så jag gick och la mig i soffan och vilade, eller jag sov i 1 timma.. huvudvärken är kvar lika fullt.
ajaa- har planerat att kanske få övningsköra ikväll, om inte mamma och pappa har fullt upp med att tömma tv rumet för tapetsering. Annars blir det ytterligare en rastlöskväll, igår pluggade jag alla engelska glosor till provet, har hunnit göra det en sväng idag också så nu kan man dom nästan!


-SAKNADE VÄNNEEER-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0