ledig?

Har tillbringat min lediga dag i Bureå med Linnea<3 Vi ägnade mest tid åt mat och sånt... fett!
Först kom vi på att baka ananasmuffins (förra inlägget)- receptets fel att dom inte blev jätte lyckade. Men dom blev goda ändåå :)
Då muffinsarna stog i ugnen så gjorde vi plättsmet och gräddade dom. Sen en nygräddad muffin till efterrätt!
Två små promenader och ett trevligt och mysigt besök på hundcafét där vi proppade i oss en dundergod chokladtårta.. hade räckt med halva biten. Serverades med grädde såklart !!!


Sen hade jag varit hyfsat duktig att kolla busstider... hade fel på 30minuter xD Men jag fick mig hem tillslut och nu har jag ätit middag, ska nu baka och sen plugga lite :)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0