Promenad bilder.

Tog mig alltså ut på en promenad tidigare idag med Lisa. Slutdestination- Rösnäset (Lisas stuga).
Där kollade vi på deras nyköpta stuga och hennes kusiners stuga också, himla fina!
Vi blev erbjudna skjuts hem men jag var inte nöjd med promenaden dit så jag gick tillbaka till furuögrund och kajen som är där för att ta lite kort och sen kom pappa med bilen så jag fick övningsköra hem =)
Drygt 1mils promenad!!!


Så här kommer lite bilder från dagen.
ENYOJ!






DAGS FÖR FOTBOLL NU ! ! ! !
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

bilderna på bryggan, det är där fredrika har deras båt på sommarn :) och bild nr.3 va fimla fin (:

2009-10-10 @ 20:08:39
URL: http://liiza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0