det var en gång en snäcka...

.. den snäckan var med i en helt värdelös novell som är skriven av Elin Lundgren x(

^Har kommit en liten bit iaf. Känner att början blir lite för lång... strax en dataskriven sida. Max på hela novellen är 2½ sidor. Det kommer nog behövas för mig.


------------------------------------------------------------------------------------------------

APUn idag var helt okej. Pratade med en tjej som gick ut OP för några år sen om lärarna som fanns. Snackade just om Jenni och att hon var elev då Linda gick. Helt plötsligt ringer telefonen och det är Jenni som ville prata med mig- När man pratar om trollen!
Hon ville komma förbi i Byske och kolla hur det går på Apun och så. Vilket gick jätte bra.
Så idag blev jag berömd av dom som jobbar där (a), nu ska jag bara se till att ta för mig ännu mer.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen ikväll är planerna att se lite IDOL, Packa väskorna till västerås & kanske en prom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0