each one is different.

Söndag idag. Vaknade kring 10 för att fara och se på fotboll, kändes riktigt jobbigt men jag pallrade mig upp ändå. Hade tänkt gå ut och ta lite kort, men det är för lite höst än så länge. Väntar på ett paket från ellos också med två par jeans, hoppas bara att jag kan ha dom x)
Här i Byske finns det inte speciellt mycket att göra. vädret är inte på topp- inte jag heller. Så det blir nog bara att sitta hemma hela dagen, krya på sig lite. Är faktiskt nästan bara snuvig nu :) Ett steg i rätt riktning.



btw så är jag brunett nu, är lite ovan än så länge men någon dag till så ska det nog se bra ut.
Kommer kanske en bild strax.



Vilket osammanhängnande, trist och ointressant inlägg.


Kommentarer
Postat av: Linnea

sååå spännande !! :D det blev säkert jättefint! <3

2009-09-06 @ 16:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0