hmm.

Jag har inte så mycket att skriva om just nu mer än att jag har ont i halsen, huvet spränger och hela kroppen är ond just nu. förkylning?
Taggar alltså inför att orka döma 2 matcher i helgen ( 11manna) och sen APU på måndag .
Ska hinna färga lite hår i helgen också, och sen se om det finns några lagomt orange-gula löv som man kan fota.



Nu ska jag gå och se lite fotoll med familjen, Sverige -Norge i kvartsfinal i EM. (damer såklart)



Hur glad blir man inte? :]
Några få ord kan verkligen värma hur mycket som helst, blev nog lite piggare nu.

Kommentarer
Postat av: martina

hahahha tack va snällt ! =D jag ska säga de till min mamma ! =)

2009-09-04 @ 22:43:41
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0