I´m snuvig.

Skolan idag var näst intill värdelös. Engelska lektionen var helt okej, börjar vara riktigt kul med Bkursen - jag är konstig jag vet. Övriga lektioner var det bara så livat i klassrummet så man ville bara därifrån.
SO WHAT. Efter skolan så gick jag in på stan med kompisar, Sen efter ett tag så kom mamma till stan och vi skulle köpa lite kläder. Fick med mig lite för mycket hem ( endel ska tillbaka ).

mjukisbyxor
svart skjorta
tunika
leggings
väska


Efter shopping så for vi och kollade på tapeter, ska göras om i vardagsrummet. Sen köpte vi med oss mat från Lilla Kina som vi åt senare.
Nu sitter jag och ser fotboll, jag och Martina diskuterar Rasmus Elm... vi är inte överens om allt ska jag säga.




Taggar för morgondagen, APU igen.
Hejs<3


Kommentarer
Postat av: martina

rasmus elm i mitt hjärta<3

2009-09-10 @ 22:12:31
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0