Måndaag.

Har jobbat 13-20 idag på APUn. Drog ut mig själv på en promenad på morgonen, kändes lite som slöseri på en sovmorgon. Kändes ganska bra då man kommit hem.
Sen satte jag mig vid datorn och skrev färdigt min engelska uppsats- HAPPY. Får sovmorgon på onsdag också ;D



APUn idag har varit helt okej. Har kommit en ssk elev till våran avdelning också. Kändes lite bra att veta mer än en ssk för en gångs skull! Har fått vara patient idag också - dom skulle träna lyft teknik så då fick jag agera sjuk x)
Sen har jag även suttit och spelat poker med en tant, såklart så kom jag sist :O



Nu är jag iaf hemma, funderar på att göra precis som alla andra och gå och se IDOL.. ska kanske äta det som blev kvar av min b&j !
... Martina loggade in på msn, det får bli IDOL på ett tag då - det finns ju internet att se det på!


PEACE

Kommentarer
Postat av: martina

jaaa de tycker jag verkligen du ska göra xD

JAG KOMMER SAKNA DIG MED <3

2009-09-28 @ 22:07:47
URL: http://maartinaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: sant, men orkar du jobba med målning när du väl är ledig då? ;)

2009-09-28 @ 23:12:51
URL: http://liiza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0