om himlen finns är jag förlorad.

Skola idag som vanligt då. Först engelskaB - börjar kännas ganska kul faktiskt. Efter lunch hade vi lekar med ettorna. Lite säckhoppning, dragkamp, ordlekar och liknande. Var himla kul faktiskt, dom i min grupp var inte speciellt blyga eller så. Vi lyckades inte vinna men, vi hade kul iaf :)




Efter skolan mötte jag och Jenny upp mamma inne på stan, gick och handlade present till våran faster och lite andra ärenden. Sen pallrade vi oss hemåt. Mamma släppte av oss utanför Norrgårda - våran APU plats. Blev lite mer pepp på det nu när jag har kollat in där och lite sånt. Börjar 13.00 på måndag , Najsigt!



Kommentarer
Postat av: Lisa

haha de kan jag tänka mig ;) men jag ska ut och springa... de skulle du också va? ;)

2009-09-02 @ 16:51:27
URL: http://liiza.devote.se
Postat av: Lisa

ja blir de färgning av hår imorn så borde de väl gå (:

ah men jag ska också bara sprina där så.. :)

vilka ska du sömma och när? var? hur?

2009-09-02 @ 16:59:02
URL: http://liiza.devote.se
Postat av: Helena

Fastern tycker att det låter väldigt trevligt att ni handlat present :-). Ni är så välkomna hit!!

2009-09-03 @ 12:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0