tjoblaha.

somsagt var så har jag skrivit klart engelska uppsatsen så det blir sovmorgon i morgon - HAPPY.
Idag så har jag jobbat 7-16 på APUn, har fått göra nagelvård på två tanter, snacka om att dom blir glada för ingenting. Var faktiskt riktigt mysigt att pyssla om dom, lite handmassage också.
På eftermiddagen så fick jag följa min handledare på en utbildning i lyftteknik, lärde mig ganska mycket där om stress och olika förflyttningar. Så det kandes jätte kul.


Direkt efter APUn så cyklade jag och Jenny till Konsum, slängde i oss en risi-frutti och började inventera (räkna varor) där. Lite klirr i kassan efter den här kvällen!, sen lite skratt också sen det att Frida kom. Har faktiskt en bild på Jennys mobil på när vi spårade som mest, kan lägga upp den i morgon ( om jag får tid. )
kom hem kring 10tiden och nu ska jag bara slänga i mig en macka och sen sooooooovaaa =)


Ska uppdatera det som hänt på sista tiden med bilder någon dag - västeråsresan, bröllop osv.. Håll ut.


gnatt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: haha jo de har du, när vi tog kort vid rönnen så tog du de medan jag åt eller nåt :) men jo, de blev riktigt bra faktiskt :)

2009-09-29 @ 22:47:46
URL: http://liiza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0