torsdag.

Har varit på APU idag, riktigt roligt faktiskt., första dagen jag fick göra nåt så. Kommer nog vara 5 roliga veckor det hära.

Fick sluta 15.50 idag (lite tidigare), skyndade mig hem för att hämta en drickyoghurt och byta till träningskläder för att fara med bussen 16.15 till stan och träna handikappfotboll. Kändes bra att hinna träffa dom en gång innan cupen som vi har på lördag - som vi förövrigt ska vinna.



Nu har jag iaf fått i mig lite middag och hade planer på att plugga engelskaglosorna till i morgon, har pappret uppe på mitt rum så det får bli senare.  Hade funderat på att hinna gå en promenad också, men det blir i morgon - en lång en!



Kommentarer
Postat av: Sara

Min lilebror spela handikappfotboll så ni lär nog möta dom på lördag .

2009-09-10 @ 21:15:06
URL: http://glassbiiten.blogg.se/
Postat av: martina

jaa han är i allas hjärtan (L) <3

2009-09-12 @ 21:38:10
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0