vilken härlig dag.

På gympalektionen idag så sprang vi 2km, maxtest. Det var alltså meningen att man skulle vara helt slutkörd efteråt. Jag hade som mål att klara under 10 minuter, min tid blev 9.58 :) Klarade det iaf, och var riktigt slutkörd efteråt !
Efter lunchen så hade vi svenska och samhälls. Gick väl hyfsat det också.



Nu är jag hemma från skolan. har hunnit vara på biblioteket och lånat Twilight på engelska -heh. Trodde aldrig att jag skulle läsa en bok på engelska, men jag ska ha ljudbok samtidigt. GOOD LUCK .
Nu ska jag plugga lite glosor och sen vänta på att Lisa kommer hem så att vi kan fara och köpa hårfärg, och sen träning ikväll.


Krya på dig Julia <3



Kommentarer
Postat av: juliaooo

ååwh :]<3



Då man får höra såntdär av sina vänner, känns det faktist inte jobbigt alls att komma tillbaka till skolan ju! :D... fårse om jag kommer i morgon..

2009-09-03 @ 17:06:11
URL: http://juliaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0