a start of something new.

Just nu känner jag mig ganska värdelös. Hur kan folk få en att känna sig sämst bara för att man har olika tycke och smak, olika uppfattningar och olika tankar. är jag osmartare än alla andra kanske att jag är en person som är så trög att jag inte förstår nåt utom 1+1.
orkar inte skola just nu, vill bara hem nu, sitta och lira lite gitarr på mitt rum.


Sen så har min mobil gått sönder helt och hållet nu så jag är ganska okontaktbar eftersom vi inte hade någon annan telefon som funkar hemma. Så nu lär jag inte få veta om jag ska spela matchen ikväll heller eftersom vi blir kallade via sms. Men det är nog lika bra, känner inte att jag gör så stor nytta i laget nu för tiden heller.


Nu ska jag börja skriva ett arbete om Bly istället för att klaga, have fun Elin!


Kommentarer
Postat av: martina

vad menar du med de översta ? :(

2010-04-29 @ 17:34:55
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0