blabla trååååkigt.

GREAT PÅ ALLT LIKSOM!!!
not.

Nämen har inte riktigt haft tid att blogga här, kommer nu skriva ett snabbsnabb inlägg om sånt som alla redan verkar vara less på att höra om, men jag skriver för min egna skull. Skolarbeten och träningar har alltså tagit över mitt liv och jag blir galen!!! FRITID HALLÅÅÅ???? energin är inte riktigt på samma nivå som tidigare heller, sen höjer man träningsdosen ganska mycket så då får man ju inte mer energi precis :)
Menmen. Jag har alldeles just skickat in min älskade psykologiuppgift. Skrev klart den vid 20.00 men hann inte skicka in den då, snabbt till löp-/styrke-/fysträning då. Gick faktiskt ganska bra med tanke på min prestationsförmåga med en (fortfarande inte läkt) sträckning så är jag ganska nöjd ändå., tog beslut med tränarna att jag struntar i matchen på torsdag. Vilar och är fit-for-fight till seriepremiären ist.


GÖÖÖÖÖTT MOOOOOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0