det här kan inte vara sant?!! GAAAAAAAAAAH

För det första så har jag fått en match att döma AD i damer div.3, Klutmark - Ersboda. Känns himla bra att få testa på ADdomare och att få gå i lite högre serier . Inte bara fjösa på nere i A-flick , ev. dam 5an.


För det andra så fick jag ett telefonsamtal ikväll från en domaransvarig här i skellefteå,först började hon skumma runt och fråga hur det går med matcherna och hur mycket jag har dömt och blablabla. Sen så börjar hon berätta lite om ett läger för länslagen i fotboll som är i Junsele. Alltså en turnering för de bästa spelarna i de olika länen, både pojkar och flickor. Honbörjade prata om att det brukar faktiskt vara väldigt dåligt med domarträningen där men dom hade lovat att skärpa sig till det här året. Skellefteå brukar aldrig skicka iväg domare dit men nu hade dom bestämt sig för att skicka iväg 2st - en från Umeå och en från Skellefteå. VISST FASEN ÄR DET JAG SOM BLEV UTVALD !!!!! FATTARNI???!?!?!?! Jag är helt speeeedaaad !!!
Jag är alltså utvald som skellefteås kanske mest lovade unga domare , JUST JAG!?! LOVANDE??, det visste inte jag? så just nu är jag en av Sveriges lyckligaste personer!!!





Lägret är alltså i Junsele, sista helgen i maj. Jag åker buss med västerbottens länslag ner til Junsele, sen får jag bo på en skola med dom andra unga domarna som blivit uttagna av deras län. Nya vänner?! Utveckling?! GLAAAD !!!!!!!!!




Vet inte hur många CAREFACE det finns här som läser min blogg men !!, I LOVE THIIS!!!


TJAHSAAAA!!





Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahaha

"Skellefteå har skickat två domare... en från umeå och en från skellefteå" ;)

Du vill bara inte erkänna det!! =D



Gillar dig syster<3 =D



2010-04-20 @ 21:50:18
Postat av: Linne

Grattis vännen!!<3<3<3 den 20nde tycks vara ett datum för framgång eller vad säger vi ;) Tjings!

2010-04-20 @ 23:20:03
URL: http://hurtbullar.blogg.se/
Postat av: maria

ÅÅ grattis så jättemycket:D:D:D!!!!

Vad kul!:D

2010-04-21 @ 20:04:46
URL: http://mariasandstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0