feelgood.

allt driver mig till vansinne strax
solen bländar mig genom fönstret, jag sitter inne och skriver på uppsats nr1, CTRL+C CTRL+V, ska snart börja på uppsats nr2, det är för långt bort till på lördag, jag drömmer snart om drömmar, jag behöver mer kärlek, vill att mina vänner ska omringa mig just nu, jag vill spela gitarr, jag vill inte känna mig otillräcklig, kärlek?, dags att fortsätta skriva, orkar inte, träning ikväll, sträckning, ny hårfärg, careface, måndag imorgon, martina kommer från fjälls, yeeeeeess, valborgs, inga planer för nåt nu känns det som, vet inte vad jag ska göra, vart jag ska vara, hur jag ska bete mig, vill ingen amputera min mage, har mina egna små bästisar, älskar er, musik, tränatränaträna, jag längtar efter sena sommarkvällar, solnedgångar, fota minnesdagar, jag vill ha en resa utomlands, testa partylivet, festivaaleeer, mer än 24timmar tack, jag saknar dig, jag behöver dig.


Tänker på alltför mycket nu, allt utom skoluppgifterna som måste skrivas. PRUTT.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0