fotboll fotboll fotboll.

Nu laddar jag till tusen till kvällens matcher!
Har musik i öronen, fyller på kroppen med vatten och pratar med vänner - kommer bli bra det här, jag känner det på mig. Ska alltså spela första matchen på jättelänge (om man nu inte ränknar med futsalmatcherna) , jag är hur nervöööös som heelst!!! Får inte ha för mycket press på mig själv ., kan ju alltid tänka att det är fler än jag som missat bollen innan den går i mål (om den gör det). Efter jag spelat första matchen så måste jag hålla mig någolunda varm i en timma ungefär sen så är det dags att döma , ska gå AD på en match kl 20.30.


Ser fram emot kvällen faktiskt .
Ha en bra kväll vänner <3 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0