fredag.

Äntligen helg !!!!!1-känns underbart och välbehövligt.
Skolan idag var som vilken annan skoldag som helst, hände inget speciellt så.
Tog ett bussen hem från skolan, sov en stund på vägen hem och somnade även när jag kommit hem, trött tjej. Tog en cykeltur med hunden sen för att lämna han till våran morbror som skulle ta hem han . Sen hem igen och efter det har jag knappt rört mig- det är ju helg så man ska väl ta det lugnt?!


Imorgon planerar jag lite att fara ut på en liten löprunda igen, sk lix duscha för att vi ska få främmande så då kan jag lika gärna svetta upp mig före ;) heheh. Ska alltså ha en liten släktmiddag här imorgon, grekisk mat!!! GREAT!
Nu ska jag gå och köra lite styrkeövningar - sen GODNATT.


PEACE


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiie, underbaart med helg!



sv. Ja all musik i tarzan är ju GRYM :D

2010-04-17 @ 11:47:31
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0