heh, mer infoo.

under all sprallighet så glömde jag säga att jag har fått min födelsedagscykel nu :]
Valde mellan en rosa, en färglad med prickig sadel eller en svart, mamma övertalade mig till den svarta, hehehe. Det är en sån där bra cykel "som rullar bättre i uppförsbackar" heheh, eller hur var det nu ;) den går väldigt bra iaf. Sen köpte jag med mig en ny mascara hem också,. behövdes.


Hem och åt mat, ut och sprang en liten runda,. dock så svek mina benhinnor mig. PRUTT. Men nu måste jag komma igång med löpträningen ordentligt så jag orkar allt som ska hinnas med, sånu :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

cykeln rullar inte bara bättre i uppförsbackar, den rullar bra överallt!!! =) Du måste ändå trampa på i uppförsbacken!!! :P

2010-04-20 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0