i´m fine.

JAG MÅR PRIMA JUST NU, humöret har varit på topp hela dagen, kandet vara gårdagen som gjort allt så bra?;)
Psykiskt äre helt okej och lite till alltså. Fysiskt då,. huvudvärk, och magen som konstant krånglar, osvosv. Jag är less nu- Pallar inte att gå och vara spysjuk och illamående 24/7 ! 


Kan meddela alla som läser här att jag fick tillbaka min engelska uppsats om organdonation idag, det var bara den som skulle kunna förstöra mitt braiga humör...men det gjorde den inte. Jag fick nämnligen VG- på den med kommentaren "I think this is your best essay ever, Elin. Keep on going!" (nåt sånt) Man blir glaaaad då :D

 

Nu ska jag ta en paus i mitt läxskrivande innan jag ens börjat skriva, BRA VA?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0