i want it that way.

Typ lite halv härlig dag. (Visserligen ont i magen (igen) men jag skiter i det snart) Samhällslektionen spårade då totalt , HAHAHAHHAHAHHA, vi hade visst en hel farm i klassrummet xD mjaaaaaaauuu& muuuuuuuuuu


När jag väl kom hem från skolan så somnade jag här hemma. Skulle fixa lite med tvätten och göra middag men sov i 2timmar istället. Jag gillar det, men ehh.., mamma var inte lika glad (A) men det var himla härligt faktiskt, och man måste ju vara fit for fight till morgondagen !!!! kliver alltså jag upp kring 6 tiden för att ta bussen till umeåå för shopping med frieends. Kan förbereda er vänner på att jag överfört pengar så jag har 3000 spänn med mig, så nu jäklar ska det shoppas :D -lägger in bilder senare.



Nu sitter jag och Jenny här hemma med en cider i handen, lite snacks på bordet och en Martina på msn., trevligttrevligt!! Men jag börjar vara trött så jag funderar på att gå och sova., kanske plugga lite före? har ju ändå prov i näringslära på måndag.






AJA, laddar till i morgon nu!!!, så godnatttt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0