kommer bli en bra kväll det här.

Vädret är underbart idag - solen skiner och fåglarna kvittrar, jag gillar det!
Jag och Jenny tog med oss Risto och lite påskgodis till mormor, vi fick lite fika av henne och satt och pratade lite med henne, alltid lika trevligt. När vi kom hem där ifrån så gick vi och skottade lite på grannarnas gård, det hade rasat från taket så det behövdes .


Nu så äter jag ett litet mellanmål istället för lunch, jag var ju hos mormor då det var lunchtid så ;).
Nu ska jag bara duscha, packa ihop lite grejs, få i sig middag osv sen beger vi oss till Bureå -grillkväll med fint folk!! Ska hämta upp alla på vägen dit, lite handling av chorizo-korv på coop också !! visst Viccan ?;)



mycket som ska göras - bäst att börja nu..VI SEES!!!!


Kommentarer
Postat av: vikz

chorizo is the shit ;)<3

2010-04-02 @ 16:12:21
URL: http://vicckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback