långfredag i Bureå.

Igår kväll så var jag alltså i Bureå med världens bästa folk!! Vid 7tiden så hade vi hämtat upp Viccan, Martina och Julia på olika ställen efter att vi hade yrat runt i stan för att hitta en affär som hade öppet - allt för att Martina skulle få lite godis.HEHEHE;) Väl framme hos Linnea i Bureå så for vi direkt till Bureberget för att åka madrass och grilla. När vi satt där i mörkret vid elden så blev allt galet roligt/hemskt. - jag skulle nog aldrig sagt att jag var MörKRÄDD., Julia (som även hon var mörkrädd,heheh) tyckte bara att det var kul och skrämde upp mig ännu mer ;)... Sen traskade vi i 1km med endast en mobillampa som lyste upp, MÖRKT!!!!


 








bilder tagna av Linnea, redigerat av Julia









När vi kom hem till Linnea igen så började vi spela spelet tjejsnack. Vi ringde till varandras pappor och frågade om hjälp med cykeldäck, ringde till Linneas kusin och frågade chans och bad om en dejt - påENGELSKA (julia pratade... ) Det var alltså fullt med skratt den här kvällen , skrattar fortfarande HAHAHHAHAHHAHAHH!!!!!!
När vi hade börjat göra oss klara för att fara hem (12 tiden) så kom Linneas föräldrar hem och hennes pappa tyckte att det var läge att skrämmas så han bankade på fönsterrutan. Jag kastade mig på golvet och ur chorizoförpackningen flög det korvar som hunden fick tag på;) det tackade nog hon bara för.


Kring halv2 så var jag och Jenny hemma efter att ha skjutsat hem alla också. sådär lagomt trött -tog ett bra tag innan jag somnade ändå men,. kollade på klockan halv3 sista gången så ungefär då somnade jag.



Återigen en hellyckad kväll med mina bästa frieeends. Ni gör mitt liv så mycket mer värdefullt, mer er är jag mig själv-ni är BÄST


ps. jag har träningsvärk i min mage (av skratten) hehuheuh.


Kommentarer
Postat av: Linnet

HAHA jag kan inte annat än skratta när jag läser din sammanfattning av kvällen! Lovely<3

2010-04-03 @ 18:07:48
URL: http://hurtbullar.blogg.se/
Postat av: juliaooo

Jaa.. med er kan jag alltid vara mig själv. Vi 6 livet ut tycker jag!!!!!

2010-04-04 @ 00:24:37
URL: http://juliaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0