lördag.

Den här dagen började med sovmorgon, det gillas starkt!! Känns som att det var ett bra tag sen sist, har liksom inte kunnat sova så här bra tidigare . Satt mig nästan direkt vid datorn för att göra skolarbeten som aldrig tar slut, men det börjar närma sig att skriva slutsats på arbetena nu så., Tog ett avbrott i skrivandet för att cykla upp på samhället med Lisa. Köpte mig lite hårfärg så den här asfula utväxten ska försvinna i helgen. Följde med en tidning hem också så jag ska lägga mig på min säng och läsa den straaax . heheh :)

Nu ska jag gå och stöka undan lite här i huset, vi ska ju ha släktmiddag här ikväll så det måste ju vara städat. Skippar planerna om att fara ut och springa - det snöööar     :( får göra det i morgon före träningen istället.

 

Aja, känns som att jag har blandat innehåll i mina inlägg nuför tiden. NOT.
Det handlar bara om träning och plugg, träning och plugg hela tiden. Förstår om ni blir less,. det märks att ni blir det -mindre kommentarer, mindre läsare. Men jag menar, det är det mitt liv handlar om nu för tiden, förutom helgerna, dom brukar kunna erbjuda mig annat (dock inte den här helgen).


Love /elin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0