love ya friend.

YÄÄÄY ALLTSÅ!!
skrev tidigare om att det inte fanns några planer på valborgs -var depp för det, trodde att jag skulle sitta ensam och ruttna den kvällen. Hinner bara hem från träningen (som förövrigt gick dåligt) , satte mig vid datorn och blev bombad med ett förslag som låter mer än great alltså!!! Jag ser framemot den kvällen så himla mycket! 
Sen längtar jag minst lika mycket till på Lördag då jag drar till Umeå med folk för att shoppa oss fattiga .Snabb vecka tack!!

Känner helt plötsligt att livet blev mycketmycket bättre nu med hjälp av lite vänner :*


Nu kurrar magen, måste slänga i mig en macka nu,. sen sova sen är det faktiskt måndag och jag får träffa min älskade vän MARTINAAA!!! första gången på två veckor typ -och jag lever fortfarande?! Vi har hållt telefonkontakt iaf, och det är då tur!

 

secret love?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0