måndag, skola.

Sitter alltså här på skolan och väntar på att lektionen ska börja. Tänkte att jag skulle vara positiv idag till allt men det går inte när man har humöret längst nere på botten- orkar bara inte vara här!! Skulle vilja få alla skoluppgifter och kunna göra dom hemma, bara få ett papper på en uppgift och få ett slutdatum när det ska vara klart och sen kunna sitta hemma och jobba. Det skulle vara så himla härligt, värt att testa kanske?
Vill iaf hem nu, HEJDÅÅ!!!

Nämen DÅ jag kommer hem så funderar jag starkt på att prioritera skolarbeten och göra klart allt sånt nu i början av veckan så har man resten av veckan (förmodligen) fri . Borde alltså göra psykologin och svenskan iaf., sen får vi säkert någon inlämningsuppgift nu på omvårdnadstimmen också - skulle inte förvåna mig.


Börjar nu, Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0