onsdag.

Skolan idag var triiiiist (ovanligt?)...är less på att vi hela tiden får klagomål på oss, vad vi än gör så är det nåt fel på oss, nåt fel på mig, vad man än gör. Duger det inte då man är sig själv?, orkar inte försöka vara perfekt och felfri. Nu ska jag iaf vara en "duktig flicka" och skriva på min psykologi uppsats om sömn och drömmar- vill få bra betyg på den så jag kan hålla upp till ett VG i kursen kanske? Har just varit ute på en promenad i 2timmar med mampap så liite energi finns det i mig nu till att knåpa ihop någon text.


Skippar träningarna nu framöver ett tag - sträckningen måste ju läka. Blir kanske några promenader/löprundor istället så kan man bestämma allt lite mer själv och har ingen att bevisa för om man är duktig eller inte. Känns lite skönt också att inte behöva fara iväg sent på kvällarna utan man kan istället ta det lugnt här hemma utan att behöva ha pressen på sig att prestera speciellt mycket. Nej justja!, ta det lugnt kan jag ju inte göra - LÄXOR.


Skriver sen... Läxor alltså!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0