påsklov.

mjauuu så dålig jag har varit på att uppdatera., sorry.

...men det har inte heller hänt sådär jätte mycket sen jag bloggade sist. Har varit hos farfars sen dess och bara tagit det lugnt - nästan iaf . Var och åkte slalom med kusin och faster i måndags, ramlade en gång och min arm fick spunk efter det fallet, men tyck inte synd om mig - jag får skylla mig själv. Vi har även varit ute på några promenader längs geggvägarna som finns här. Annars kan jag säga att det mest är avslappnande att vara här, händer inte allt för mycket, ingen press på sig att prestera (förutom i Pellefjant spelet....hehehhe* ) eller något annat som ska förstöra - bara lugn och ro. Synd bara att kusin vitamin har haft feber och inte varit riktigt pigg, men det har varit trevligt ändå -han har ju iaf orkat retats ;) hehehhe.



Nu så sitter jag och pratar med min vän Julia på FB - DU är king på allt mellan himmel och jord. DU är en skyddande och stöttande vän i alla lägen.
Stort + på dig vännen :*

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0