paus.

Dålig update här alltså. Men i fortsättningen behövs det inte förväntas så mycket från den här bloggen, orkar helt enkelt inte skriva så mycket, då har jag inget att berätta sen till alla jag träffar. Så .det blir bara uppdatering då jag känner att jag har tid eller då jag vill skriva av mig lite :)
-hoppas att det här inte gör nåt för någon!



Nu ska jag iaf vidare på fotbollsträning, dock lite förkyld, men det blir en "ta-det-lugnt-träning".
Sen taggar vi valborgs till tusen!!!, blir maat, praat, och lite fett och film i Stackis med en hel hög människor. först alltså mat med några pers. sen tar vi en promenad till nyhamn , sen till skogen för att grilla och dra lite spökhistorier (julia är ju med så , hahhah). Sen ska vi bara tjocka i oss lite fett, mer folk anländer och vi kommer att SKRATTAAaA !!!
- om farmor nu skulle läsa det här så behöver du inte vara orolig, vi ska sköta oss -
PUSS.
Släng in en kommentar om någon skulle sakna bloggskrivandet, dåkanske jag tar upp det igen :).



Kommentarer
Postat av: juliaooo

hahaha fan vad jag ska spöka i morgon!!!!

2010-04-29 @ 21:00:40
URL: http://juliaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0