skolarbeten&träning.

Sådär, nu har jag tagit tag i skolarbetena som vi har. Har skrivit typ halva psykologiuppsatsen (men har lagt upp hela med lite stödord och hemsidor att kolla på, orkar bara inte skriva om allt till meningar ikväll) och två av sex punkter på svenska arbetet. Känner att jag har varit lite duktig idag faktiskt. Men av någon konstig anledning så blev jag jättetrött när jag skrev uppsatsen?!, kan det vara för att den handlar om just sömn , hehe.

 



Nu har jag suttit här och funderat ett tag på bra, dåliga, roliga, tråkiga, märkliga och helt normala saker.
T.ex. BEACHEN 2010 !!!
-tänka sig att även jag drömmer om att den ska bli perfekt. 



Nämen jag har fått en förfrågan av min kusin att träna upp konditionen på vovven, så någon löptur med han någon gång i veckan är nog behövligt för mig också. Sen har vi ju ökat träningsdosen med fotbollen nu också - 30 min löpning före varje träning och minst ett löppass i veckan på en timme + egen styrketräning av bålen.
Så löpningen kommer jag nog komma igång med nu., då var det bara den här äckliga magen då.... Men lite raka och snea situps och ryggresningar och några minuter i "plankan" /kväll borde väl ändå göra susen? , sen kanske man ska tänka påvad man stoppar i sig också..? 


De här planerna kommer hålla i typ en vecka sen är jag less på det så då kommer jag inte göra det längre...som vanligt. Och OM jag nu skulle hålla det här så skulle det säkert inte göra någon skillnad. 
Aja,. vi märker väl! , går och börjar nu med styrketräning - sen duschen och GODNATT :)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0