soligdag i umeå, glajor-ON.

TJAAAH, vaknade alltså 6.00 idag för att fara med bussen till Umeå med mina friends och spendera lite pengar,. eller... det blev ganska mycket pengar till slut. Men jag kan ju meddela att skratten blev man då rik på, så jäkla mycket man kan skratta med sina vänner alltså, ni är helt sjukt braaa!, sen är vi ju duktiga på att skämma ut oss och eeh,.
Falsk 50lapp?
Mycket glass!!
Ännu mer skratt!!!!
Pinsamheter
Smaliiisar? hehe;)

osvsosv, jag är liksom helt tom på vad som har hänt idag, jag har helt enkelt glömt bort det för att jag haft så himlarns kul ;)


Köpte med mig allt det här hem:
4trosor, jeansjacka, solglajor, sommarlinne, sandaler, tygskor (åsså lite resegrejs-typ dricka, heheh)


Jag har inte riktigt tid nu att fixa med bilderna från dagen, men jag gör nog ett avbrott i pluggandet i morgon och lägger in randombilder och bilder på allt som inhandlats.. Såå, håll utkik!!
Nu har jag iaf just kommit hem, slängt i mig lite mat och nu bär det av mot Lisa och lite bastu och tjollersnack hela kvällen, AWESOME!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0