thursday.

Bad schoolday. Sovde lite i natt p.g.a. magont, for på skolan men inget blev bättre, är somsagt var himla less på att hela tiden gå och ha ont så lydde jag mammas tidigare order att kolla upp det. Svar: stress stress stress. Allt lyser igenom och det skriker stress om mig. fick namn på några tabletter som skulle hjälpa, men jag ser om det går över först, någon gång måste det ju göra det?
aja, efter skolan så gick jag in på stan med lite vänner, lämnade in min kofta som jag köpte igår på lagning, den hae spruckit i sömmen så. Sen strosade vi bara runt lite och testade solglajor, schnyyyyggingaar;) HEHEH.


Nu så ska jag bege mg bort på fotbollsplanen för att se våran fotbollsmatch, SE, inte spela - lika bra det, jag kände mig ändå inte så peppad på det så :) SEEEYA!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0