tisdag.

Tjabba!
Känner att jag har varit på ovanligt bra humör idag - kanske är det för att det är vår nu och vädret är även idag helt gudomligt!!! Ganska ovärd dag på skolan idag, först en timmes psykiatri lektion sen hål i 2 timmar och sen 2lektioner till. Men hålet var faktiskt heltokej den här gången, jag gick nämligen ner på stan med Jenny och Julia, först strosade vi bara fram och tillbaka på gågatan eftersom inga affärer hade öppnat än. Sen så gick Julia och gjorde ett ärende, under tiden hon gjorde det så gick jag och Jenny på en affär och kollade på skinnjackor, och jag fick med mig en hem också. -även om jag tycker att jag ser ut som en liten bredaxlad mc-knutte i den så ska jag nog behålla den :) Fick med mig 3par av mina favorit trosor hem också (köpte dom på rea) hehehe;)


Efter skolan så stannade jag på stan med Julia och tog en senare buss hem, vi gick mest bara runt och kollade på solglasögon, jag menar-nu är det ju sommarkänslor snart och då måste man ha sig ett par glajor!


NU ., läxor.
PEACE




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vad kul att jag har hittat till just din blogg. Besök gärna min.

2010-04-14 @ 18:24:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0