kvällen som gått.

Ikväll så har jag...
.
..mailat in min engelska uppsats -färdig med alla skolarbeten nu då.
inhandlat mig godis till påskhelgen -och även smakat lite.
Jag har sett hockey -förlust.
Blivit aprillad av Martina -via sms.
Och nu är jag så trött att jag vill SOVA!!! -lite tidigt kanske?

 


Tänkte berätta att jag fick VG på samhällsprovet, ska väl inte säga att jag blev besviken., . men 4 poäng från MVG. Det säger allt.



Delar med mig med lite lösa planer om hur mitt lov ska se ut... eller hur jag tror att det ser ut, jag har inte så bra koll :)

Fredag -bureå med folk
Lördag -stugan?
Söndag -träffa kusin &faster hos f&f i hökmark
Måndag -slalom med kusin&faster
Tisdag -hökmark (joggingrunda)
Onsdag -   hem från hökmark | träning
Torsdag -du bestämmer!
Fredag - ........
Lördag -domarcupen.
Söndag -domarcupen |DM-match.


Nu har till och med jag blivit lurad... var det straffet för att man inte följde med på hockeyn? :]
Julia och Martina,.. -jag gillar er ändå, men jag känner mig dum .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0