1april !!, blivit lurad nåt?

Shiit vilken dag alltså, blandade känslor för allt kan jag ju säga.
Första steget ut på bron så halkade jag till, nästa steg halkade jag så pass att jag ramlade, fick mig ett litet vredesutbrott och skrek av ilska- det var glashalt!! Så ryggen och nacken är jag inte överens med men det ska nog gå över.

Första lektionen idag så skulle vi ha fika med oss, jag&jenny hade glömt det hemma så jag skickade ett sms till Julia som skulle möta upp oss på Ica för hon hade också glömt., så vi köpte oss lite kakor och traskade vidare till skolan. På den lektionen skulle vi alltså fika och även försöka lura våran lärare - vi brukar alltid lyssna på klassisk musik i slutet av veckan, så det skulle göras på lektionen. Vi fick med oss några andra lärare på skämtet att byta ut skivan mot "arabmusik". nu funkade tyvärr inte den skivan i CDspelaren så han tog upp skivan och såg att det var fel - så det gick inte så jätte bra. :)


Samhällslektionen då
, eller ja, lektion och lektion ;) Den här gången lyckades vi faktiskt med att lura någon lärare . Vi hade satt upp en lapp på dörren med texten:
Hej Benny!
VOC2B har blivit lovade att gå hem tidigare idag.
/Marie (rektorn)

Vi satt bara i klassrummet helt tysta och väntade på att han skulle komma- men han kom aldrig... så vi tänkte gå ner och APRILLA han men han var inte i hans arbetsrum så alla gick tillbaka till klassrummet medans jag och några andra var säkra på att han drev med oss och trodde att han hade gömt sig, så vi började leta. heheheh, tillslut så hittade vi han i A:arnas klassrum ;)hahah...
Han tyckte att vi var duktiga som lurade han och det kunde inte bli roligare alltså!!!


Nu så sitter jag kvar i klassrummet
och kollar på kläder på internet med Linnea, Jag vill ha många sommarklänningar, en jeansjacka och sandaler!!!, pengar? nej.
Går ner på stan ett tag nu och tar halv4bussen hem, SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0