fotboll &träning igen .

TJAH !!! Hemma från dagens trip till staden för att se fotboll. Först blev det några matcher i domarcupen, efter de matcherna så for jag, Jenny och pappa och åt lunch på MAX sen hann vi även in på konsum på Erikslid och köpte lite choklad innan det bar iväg tillbaka till Norrvalla för att se Sunnanå - Hammarby. Stundtals ganska trist match faktiskt, var väl bara Hammarbys hejarklack som piggade upp lite ;) frågade om vi på andra sidan hade skoter eller renar, HAHAHAHAH. stockholms humor.


Har grymt sega ben sen gårdagens matcher- glömde stretcha !
Så direkt då jag kom hem idag så for jag ut på en kort löprunda bara för att få igång benen igen och få bort lite av träningsvärken. När jag kom hem från löpningen så stretchade jag igenom varenda muskel jag kunde komma på finns i kroppen - utom ljumskarna... borde kanske göra det i efterhand eftersom jag glömde det tidigare.


Nu ses det fotboll på TVn , UmeåIK-Lyon.
SES.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0