shoppinggalen.

Dagen börjar gå mot sitt slut nu och en ny dag väntas i morgon. Ny dag - Nya möjligheter.
Efter middagen idag så kollade jag somsagt var på kläder på internet som jag gärna skulle vilja köpa hem. t.ex. de här grejerna :


   

klänning 249kr ellos
tshirt 249kr ellos
skor 200kr monki
skinnjacka 499kr cubus
solglasögon 229kr style of aviator (modegallerian.se)
väska 299kr accent


^Det här är alltså bara några av sakerna jag skulle vilja ha. Vill ha ett par sandaler som jag tyvärr inte hittar någon bild på, sen vill jag ha en jeansjacka och sommarklänningar!!!
vilha villha villha.... får nog lov att köpa dom själv :) och som ni ser är allt väldigt dyrt också, men skinnjackan ska jag gå in på stan i morgon och kolla på, kanske att jag köper sandalerna också - Hejdå 850spänn.



Har fått mig en pratstund med Martina som håller sig i fjällen medans vi andra är i skolan -kul. Nämen jag slog en pling till henne och vi satt och pratade i ungefär en timma om allt mellan himmel&jord - vi skulle nog kunna prata i flera timmar om det nu inte vore för att dom skulle äta ;) -mycket hinner hända på en vecka!


Imorgon äre alltså skola igen (jag är redan less). Har en lektion som vi läser psykriatri på och sen hål från 9.30-11.30,då blire en trip ner på stan för att förmodligen inhandla en skinnjack om den finns i butik (och om stora elin kan ha den).

GODNATT NU !!!!

Kommentarer
Postat av: juliaa

shit vad snygga grejor :D

2010-04-13 @ 21:11:25
URL: http://holmlundjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0