träning vs. plugg.

Kind of härlig dag trots allt!!
Skolan var väl inte så speciell, samma gamla vanliga lektioner med samma härliga inställning. Tur att jag har samma gamla BÄSTA vänner på skolan också, PUSS :] hade utvecklingssamtal idag också., som vanligt så blev det inte så mycket att ta upp utan det konstaterades bara att närvaro och min insats på skolan ser bra ut.


Efter skolan, då jag väl kommit mig hem så somnade jag direkt (- är det nåt fel på mig, eller varför sover jag så himla mycket?) , ganska härligt men slöseri på tid . Efter middagen så tänkte jag ta tag i psykologiuppsatsen, kan inte säga att det blev så mycket gjort. Hade ingen ork att göra den, fattade inte, ville inte. Men den ska ju inte vara klar förän på måndag så jag kände att jag hade tid att hoppa över det ikväll trots allt.

- valde istället att verka hurtig och fara ut och springa en runda, tog med mig hunden också så jag hade någon som höll upp tempot. Fatta vilken energi det kan finnas i en sån liten hund. Det tog ett tag innan han kom igång, första halvan fick jag hålla igång han, andra halvan slet han som en tok ;) blev iofs bara lite drygt 3,5km så jätte nöjd är jag väl inte, men det är en bra start! Sprang hela vägen också, med ett avbrott för att knyta om skosnöret :], är faktiskt lite smått imponerad att jag orkade, hehu .
Nu ska jag gå upp och träna lite styrka - mage/rygg. SEN får jag duscha, då har jag förtjänat det.


mjaaaauu,. kolla klippet, *SKRATTAR* heheehe
KRAM påer <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0