fotboll fotboll fotboll - bra dag!

Hemma från Skelleftehamn och fotbollen nu.
Första matchen vi hade var mot Sörböle (sunnanås elitsatsning) -jag spelade den. Första halvlek kändes himla bra, kändes som att psyket var på plats och att kroppen var hur lätt som helst (vilket den inte är). Andra halvlek gick därenot sämre - vi tappade i markeringar och började slarva lite mer, slutresultatet blev 5-0 (2-0). Men en bra sak under den matchen!!! - jag blev "MATCHENS LIRARE" !!! - det trodde jag verkligen inte, hade lagt ner hoppet om det väldigt snabbt kan jag säga!!  Men jag fick veta att han tyckte att jag gjorde väldigt få misstag och att han var imponerad av min insats.. blablabla  ...fick höra ännu mer positiva grejer från han och JAG ÄR GLAD!!!!!



Vår nästa match mot Rönnskär fick jag inte spela, vi skulle rulla på mycket folk så jag blev bänkad - trist. men men.... gick och bytte om till domarkläder, höll mig lite varm och förberedde mig för en match som AD2 (linjedomare), men annat blev det!!! Han som skulle vara HD (huvuddomare) kom och sa att han hade sträckt sig, jag försökte övertala han att någon av de andra som var på plats kunde gå HD, men han tyckte att jag skulle ta det ändå. Lättlurad som jag är så gick jag in och dömde som HD, var jätte nervös men det gick ganska bra tillslut. Fick veta senare att han LJÖG :O Han hade aldrig sträckt sig - han hade bara bestämt sig för att jag skulle gå HD, han ville se lite hur jag klarade det. Även det gick väl hyfsat- papa tjuvlyssnade och hörde att han "skröt upp mig" för en annan och sen sa han till mig att han ska testa mig som HD i div3 damer i sommar !!! :D


Känner att det här blev ett litet skryt inlägg över min insats :/ - men allt som står har andra sagt till mig - jag var väldigt missnöjd över min match som målvakt hela tiden och dömningen tyckte jag inte gick så bra heller . Men dom andra vet kanske bättre :) (sen har jag ju lite höga krav på mig själv också så.. )
Är iaf på bra humör just nu - for därifrån utan att bli skadad, det känns som en seger i sig att klara sig utan att känna av nåt osv. Som ett bevis på att jag är hel igen :).


AJA, nu ska ni inte behöva läsa mer (eloge till er som läst). Jag ska gå upp i duschen och sen sova så jag orkar med morgondagen då jag ska till stan och se fotboll heeeela dagen :) LIVET LEKER.!!!
PUSS



Kommentarer
Postat av: Kenneth L.

Det låter alldeles utmärkt de där. Hoppas bara att du får fortsätta att vara hel.

Även om det inte syns i någon text hoppas jag det gått bra för Jenny också.

Farmor håller med



Kenneth

2010-04-10 @ 16:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0