it´s just another summer

Gaaah, jag har typ 0 ork att blogga eller nåt. Ni får stå ut med det.
En liten update nu på saker som hänt - inget speciellt beskrivande och så men.


Var alltså på steg2 utbildning för ett tag sen - fick döma 2 finaler och ett Amerikanskt lag, riktigt kul. Fick tyvärr med mig hem väldig ond smärta som satte sig i mina benhinnor. Dömde en damer div3 match på tisdagen direkt efter så det gick inte så bra eftersom kroppen inte hängde med. Sen har jag hunnit varit i stugan ett tag, har badat i iskallt vatten - huvva!
Sen har jag köpt mig en egen dator - en bärbar en. Vet inte vad som flög i mig men ett impulsköp bara, hejdå lönen. Ska se till att ladda hem lite Disneyfilmer så att jag kan säga att jag sett dom nu.
Sen har jag totalpajat ryggen,  höftböjarmusklerna började krampa och eftersom dom fäster i ryggen så är det där jag har ont. Har missat en match och en heldags arbete=mycket pengar. Så nu har jag fått olika typer av massagebehandlingar under tre dagar och ätit fulldos med smärtisar - liten förbättring är det men har fortfarande ont. Får se hure går, börjar vara ganska less på skador så.
Har även varit i Fridas stuga och ätit middag, pratat, fotat osvosv. En himla trevlig dag med en himla trevlig Frida!


©foto, jag.


Mellan allt det här så har jag bara jobbat,.....jobbat, jobbat &jobbat. Har bara en veckas jobb kvar nu vilket känns skönt faktiskt. Synd bara att skolan börjar om ganska direkt då men.


CIAO PEOPLE-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0