dan före dan före dan före dan före dopparedan.

Härligt att ha kunnat radera alla skoluppgifter som ska göras före jul från min lista. Har "bara" kvar matteB nationella som ska göras imorgon. Sen skulle jag vilja gå på ständigt jullov. Dock får jag bara ledigt till den 10januari men. Det är alltid nåt.



Jag börjar vara riktigt riktigt taggad på julafton nu!!! Har börjat planera redan idag om hur jag ska fixa håret och vilka smycken jag ska ha ;) hej planeringsfreak! hehe. Nämen måste inhandla lite nytt så det är bra att börja i tid.

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag kommer få i julklapp, finns liksom inga som helst idéer på vad som kommer dyka upp i mina paket. Jag har önskat mig så mycket så jag vet inte vad av allt som alla kommer köpa. lite jobbigt faktiskt, man blir ju nyfiken!


JULKRAM TILL ER






bild från google.
bara för den var så charmig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0