HELG, oj så efterlängtat!

Är överdrivet trött just nu, sov hela vägen på bussen hem från stan sen slumrade jag lite då jag kom hem sen middag och sen har jag sovit sen dess och vaknade just upp.
På skolan idag så har vi fått veta lite mer betyg. Ligger på ett starkt VG i ergonomi och har kirrat mitt MVG i Idrott och hälsa A - känns grymt bra!! Gick en stund på stan efter skolan också. Först en liten halvtimme med Julia och sen hjälpte jag farmor att julklappshandla till farfar.




Ikväll så kommer det bara vara en hemma kväll, mamma har just slutat jobba så hon lär komma hem strax, får se vad familjen Lundgren hittar på då. Tror faktiskt inte att det lär hända så mycket, blir nog en tidig kväll i hopp om att jag orkar kliva upp i morgon bitti. Fotbollsträning i stan 10-12 (inklusive målvaktsmöte) och sen så ska jag träffa världens bästa Julia och Linnea på stan för att handla dom sista julklapparna och bara umgås med varandra - mysigt!



Ha en bra helg allihopa - julekramar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0