I DID IT!!!!!!!

JAG FIXADE MATTE-B !!!!!
HELT UNDERBART
stooooooort plus på julhelgen kan jag säga, känns som att jag kan ha ett bra lov från och med nu.



<

ett litet (eller ganska stort) minus istället då.... jag har tagit på mig jobb på julaftonskvällen!!!!! Hur dum får man vara!? var tänkt att jag skulle ta hela kvällsturen men hon drog ner tiden till 2 timmar, men ändååååå!! :(((
Man ska ändå iväg från julmaten och skippa julklappsutdelningen osv. det är som mitt i allt ihop som jag ska iväg.
700 kronor för 2timmars jobb tackar man inte nej till sådär lagomt när man köpt alla julklappar.





Kommentarer
Postat av: Linnea

WE DID IT <3 du är bäst! å grattis eller va man säger :§

2010-12-22 @ 21:04:59
URL: http://hurtbullar.blogg.se/
Postat av: Martina

ja du är alltid välkommen ! :]



GRATTIS TILL MATTEN !!!!

2010-12-23 @ 00:24:20
URL: http://maartinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0