julafton

Härlig julafton igår!!! firades med familjen , f&f och mormor. Känns som att jag fortfarande mätt efter maten från igår, tanken på att äta mer julmat ikväll gör mig illamående (A) Öppnade alla julklappar på si sådär 20 min-brukar ta 90minuter för våran släkt. När jag öppnat dom så sprang jag iväg till jobbet och avverkade 2timmar där. Lättförtjänta pengar, "nu måste vi ju gå och fika så du hinner med det under ditt arbetspass" sa dom efter halva tiden typ...hehe. Fick med mig en julklapp därifrån från cheferna, ballt. när jag kom hem igen så åts det julgodis och lite fika, vi såg SvenssonSvensson på TV och jag fick välbehövd massage från mammas nya massagedyna.

Har inte hunnit ta några kort på allt jag fått men kan ta och säga att efter allt jag fått så är jag redo att flytta hemifrån , känns som att det bara var lägenheten som saknades ;)
(inte riktigt men.)





Sovmorgon idag, hade bestämt mig för att fara ut och springa så jag kan äta mer julmat ikväll med gott samvete. Men kan meddela att här i Byske är det alldeles för kallt för att springa så jag tar mig en promenad istället!!
Sen ikväll så far familjen till mammas bror i Östanbäck för att äta julmat med dom och umgås:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0