lördag

Fick lite bråttom i morse när jag blev väckt 30minuter före vi hade samling till avresa till träningen i stan. Blev lite jalla jalla här hemma, kastade i sig frukost, bytte om hur snabbt som helst packade lite extragrejer osv.m hann i tid iaf!

Väl i stan så började vi med målvaktsmöte, har inte så mycket att säga om vad vi kom fram till då men det roliga är ju att vi har från och med nu 2målvaktstränare för damlagen. Känns som att man lär utvecklas nåt nu, det har varit dåligt om det förr men då är det väl dags nu :) Efter det så följde två timmars fotbolls/målvaktsträning!! Riktigt roligt idag faktiskt - var inte beredd på det men.
När jag bytte om efter träningen så insåg jag att jag hade lite väl bråttom, glömde nämligen mina byxor hemma!!!!!! tur att jag hade planerat att ha legings som lånkalsonger så jag hade nåt på mig iaf :$




Efter träningen så for ett helt gäng från laget in på stan och vi gick snabbt åt olika håll. Jag letade upp Linnea och Julia som bestämt. Vi hade bestämt att försöka inhandla alla julklappar - jag är inte helt färdig men, bara småsaker kvar.


Då jag kommit hem så fixade jag och Jenny med det Nintendo Wii som vi fått låna av våran kusin över jul. Lider nog mot att kvällen avslutas med lite mario cart med famlijen ;)


CIAO!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0