min högsta önskan just nu.

Matte nationella är färdigskrivet nu. Tänka sig att jag KANSKE har gjort min sista mattelektion i hela historien. Men det är ett jätte stort kanske, inget vi borde tro allt för mycket på. Men det bästa julklappen av dom alla är verkligen om jag skulle få veta att jag blivit godkänd på provet och klarat kursen. Får jag inte det så kommer jag tillbringa hela jullovet i min säng, gråtandes under täcket (nästan iaf).




Nu är det bara kvar lite kunskapstävling och klassfika innan den här skoldagen är över. Sen ska jag hem, fara ut och springa och sen ska vi klä julgranen, slå in julklappar, baka julgodis och bara mysa med familjen :)



Kommentarer
Postat av: juliaoojoo

hoppas du blir godkän d!!!!!!!!!

2010-12-21 @ 20:08:05
URL: http://juliaoojoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-22 @ 01:44:58
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0