NAJS DEJ (nice day,...)

wieieii, inga bilder blev tagna idag, så det är fortfarande bara massa trista bilder på datorn. Jag och Frida satt iaf mest och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen fick jag skjuts hem av henne (första gången jag åkte med henne.,heheh). Ikväll så har jag mixtrat med musik från spotify till datorn/mobilen. Har använt mig av ett program så man kan spela av låtarna och spara som Mp3 fil - SUPERBRA!!! :D Så nu har jag kirrat 3timmars ny musik till telefonen-KUNG


Nu ska jag gå och duscha och sen sova. Måste kliva upp tidigt i morgon också för att spendera en dag på jobbet med dom äldre (alltså dom boende, inte personalen;) ). Direkt efter jobbet så drar jag och Frida till stan och trängs med allt folk i hopp om att få med sig nåt fynd hem ... HA DET BRA VÄNNER





TAGGGGGAA NYÅRS!!!!





Kommentarer
Postat av: juliaoojoo

surt att ja int kunde följa me på stan!!!! åh:( men hoppas ni hittar nå fint ;)

2010-12-28 @ 22:52:04
URL: http://juliaoojoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0