NATURDIET

Börjar bli arg på mig för att det inte blir några resultat på min vikt - jag försöker men det går inte så bra.
Har funderat länge på att ersätta måltider med olika dietsaker. Så idag när jag och mamma var på ICA Maxi så bestämde jag mig för att köpa lite sånt.
let´s start!







Varför valde jag just naturdiet?
Enkelt!-det var den enda av de olika sorterna som var utan mjölk i (hehe).
Det var även den som var billigast av de som fanns också - även om det skiljde väldigt lite men.


Hur ska jag använda naturdiet?
Ja, jag ska då inte ersätta alla måltider/dygn med det här.
Ska nöja mig med max 1-2/dag eller bara ta en någon gång då och då - just för att jag inte tror på att man sen kan komma tillbaka till en stabil viktnedgång.





Hoppas för guds skull att det här ska ge lite bättre resultat - speciellt om jag försöker att äta nyttigt utöver de här.
Blandar det med träning också (bara jag blir frisk nu).


Jag vet att det finns många som är starkt emot det här - inte bara naturdiet och andra ersättningsmetoder utan även mitt försök till att gå ner i vikt. Men för mitt eget bästa så behövs det. Mitt självförtroende skulle öka jätte mycket om jag känner mig nöjd med min kropp och jag skulle känna mig mer bekväm.

Jag känner att jag kommer kunna ha kontroll på det här så det kommer inte gå överstyr iaf. Vet ju inte ens om det kommer ge resultat överhuvudtaget men, det är värt ett försök.




Kommentarer
Postat av: martina

haha hon är ju bara för söt med sina knastankar! :]

2010-12-02 @ 22:54:16
URL: http://maartinaa.blogg.se/
Postat av: therese

byt ut frukosten, det brukar jag göra ibland. så kan du ju ta nån fullkornsknäcke utan något på för att få det lite mer mättande =)

såklart man kan bli lite hungrig, men det är ju för att magen är van med mera!



men kroppen vänjer sig =)



lycka till!

2010-12-03 @ 07:07:40
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0