nyttig mat på en torsdag.

Har jobbat idag (igen), 7-16. Himla trist från 7-12 men sen rullade det på och arbetet fylldes av skratt (det hänger på jobbarkompisarna). När jag slutat jobba så for jag hem och åt middag, gjorde mig lite lax och himla massa grönsaker. Sen så for jag ut på en löprunda, är det -11° så är det ett riktigt bra löpväder så jag hade som inget val - jätte skönt att komma hem och inse att man orkade ut, skönt att ha tränat för dagen. Ska bara lägga till lite mag-ryggträning innan jag ska sova. Funderar på att ta en promenad, alternativt springa en sväng i morgon också, men det återstår att se ;)

Känns som att jag börjat komma in i en period med löpning nu. Sprang en hel del innan jag blev sjuk, sen blev det uppehåll och nu är jag igång igen!



MAT IDAG
Frukost: 2mackor, vatten
Mellis: Apelsin
Lunch: Naturdiet+ apelsin
Middag: lax, grönsaker (liiite pyttipanna)
Kvällsfika: .... nåt...typ en macka eller två, ska gå och kolla vad som finns ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0